Cookie Consent by Free Privacy Policy GeneratorGo to main content

O nas

Naszym Pacjentom pragniemy zapewnić kompleksową jakość świadczeń, możliwą do zrealizowania dzięki wykorzystaniu profesjonalnej wiedzy medycznej, umiejętnie połączonej z kierunkowym wykształceniemdoświadczeniem zatrudnionego u nas personelu medycznego.

Polityka jakości przychodni SALUS

Cel ten realizujemy poprzez:

  • indywidualne i rzetelne podejście do Pacjenta i zdobycie jego trwałego zaufania,
  • dostarczanie usług zaspokajających w najszerszym stopniu potrzeby Pacjentów,
  • udzielanie rodzinie Pacjenta niezbędnych informacji i praktycznych porad dotyczących opieki nad umierającym,
  • ścisłą kontrolę opieki długoterminowej i zdrowotnej na każdym etapie, z wykorzystaniem nowoczesnych metod badań, pomiarów i przesyłania informacji,
  • zakup nowych urządzeń do usług medycznych oraz systematyczne szkolenie personelu umożliwiające właściwe wykorzystanie nowoczesnego sprzętu,
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych w celu polepszenia jakości wykonywanej pracy,
  • ugruntowanie przekonania, że dbanie o jakość świadczonych usług jest podstawowym obowiązkiem każdego pracownika,
  • ciągłe doskonalenie swoich usług oraz skuteczności Systemu Zarządzania Jakością,
  • spełnianie wymagań przepisów prawnych.

Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość kierownictwa Zakładu oraz pracowników o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Pacjentów, wynikającej z chęci zaspokajania ich potrzeb, jak i ze świadomości wymagań normy PN – EN ISO 9001:2015.

Polityka jakości przychodni SALUS

SALUS Przychodnia

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „SALUS” sp. z o.o.
43-502 Czechowice-Dziedzice,
ul. Sienkiewicza 6

e-mail: kontakt@salusczechowice.pl
tel. (32) 214-61-19
tel. 604-466-907
fax. (32) 214-61-19